Direktlänk till inlägg 15 november 2013

Chini

Av Alicia - 15 november 2013 20:30

Idag har jag saknat henne väldit mycket. Har varit nära på o börja gråta flera gånger idag. Det känns son jag sviker henne när jag önskar mig en ny katt :'( saknar dej så mö Chini snälla kom tillbaka till mig SNÄLLA! Ni kanske tycker det är såå fånigt med detta att sakna katt SÅ HIMLA jä*la mycket! En tjej åå min skola leker katt hela tiden o pratar om sina o då repas alla min känslor upp:'( men jag börjar gå över detta meeen såhär äre: jag har precic flyttat min katt har dött jag har blivit kapad åå mitt MSP konto så just nu känns livet bara blä! Jag har förlorat allt jag älskat förutom familjen o vännerna. Såå ni vet till frågestunden att om ni har några frågor om Chini o allt detta så skriv frågor. Ska försöka svara så nogrant ja kan <3 min fråga: äre någon som känt likadant som jag känner nu? Bläääääää vill jag skrika.

 
 
Ingen bild

Lisa Siljeskog

19 november 2013 16:56

Jag har en fråga:
Hur ska din nya katt se ut? Och det är såå himla synd om dig så jag har en fråga: eller inte direkt fråga: Skola/slappa ? Vilken väljer du av: hamburgare/nagets : singel/pojkvän?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alicia - 22 februari 2014 20:35

Sitter just nu och kollar på melodifestivalen. 1. Alkazar 2. Ida och killarna 3. Janet 4. Punkkillarna ;) Min tio-i-topp för de som redan varit!! Hejdåå?! ...

Av Alicia - 21 februari 2014 16:32

Den gick jätte bra Smilla skötte sig perfect! Outfit på Smilla: vit shabrack(stav) rosa nackstycke. Gröna och blå snoddar. Knopp på pannluggen flätor på manen. Söt. ...

Av Alicia - 20 februari 2014 21:03

Vad tycker ni om frostfilmen? Själv såg jag den idag och den var lite sorlig. Vill veta vad just du tycker komentera ...

Av Alicia - 19 februari 2014 13:37

Av Alicia - 19 februari 2014 09:23

1. När jag vaknade så lagg jag med mobilen och spelade Hay Day och Geo. 2. Sen läste jag lite av klara på island. 3. Sen gick jag upp och såg på tv 4. Sen duschade jag!!!! 5. Sen smörjde jag in mina händer med victoria's secret body cream ( den ...

Presentation

Hej här läser du om livet du önskar att du hade

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards