Alla inlägg den 1 november 2013

???

Av Alicia - 1 november 2013 21:59

Msp?

Ridningen?

Jag har bestämt mig... LITE msp ngn gång i veckan men jag ska INTE vara blyg i stallet jag ska vilja allt!

Av Alicia - 1 november 2013 21:56

Asså vissa spelar MSP? Jag är nästanen av dom jag har en gubbe spelar ngn gåbg i veckan. Jag har varit med om allt däe: jag har blivit hackad, haft snälla vänner o bffs, vart i lvl 6, jag har tröttanat massor och nu kommer den tiden jag tröttnar. Jag ska nog säga adjö till MSP på ett tag. Ska avinstallera det från mobilen och så. Börja blogga mer göra min kondition bättre inte bara sitta vid datorn. Nae! Från o med NU! Ska jag inte vara lat och sur utan andledning jag ska tänka på min kariär alltså ridningen. Jag ska inte äta mycket godis asså lagom mycke jag ska spara pengar till väst så jag har hela paket med allt!

Av Alicia - 1 november 2013 15:57

Jippie!
Tack Sullan det gåck SJUKT bra!

Den är svart och orange

Av Alicia - 1 november 2013 11:48

Av Alicia - 1 november 2013 11:41

Är JÄTTE nervös till tävlingen... hoppas Sullan sköter sig.
Jag skrev ett jätte bra inlägg skulle lägga ditt en bild.. hela texten försvann så fatta ni VARFÖR jag inte lägger upp en bild längre. Var i Gbg igår så hade inget inter så fick hoppa bloggandet ska gå ut nu. Kan PROVA lägga ut en bild nu hoppas det funkar men jag vill inte riskera det så jag lägger ut ett nytt inlägg med en bild på Sullan men bilden är inte bra så ni vet den är suddig!
/Alicia
Herå önska oss lycka till!?

Presentation

Hej här läser du om livet du önskar att du hade

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards