Alla inlägg under november 2013

Av Alicia - 21 november 2013 06:48

Godmorgon alla bebisar barn tonåringar vuxna åldringar. Säg godmorgon till alla som år i ditt hus just nu. ALLA blir glada.

Av Alicia - 20 november 2013 15:22

Av Alicia - 19 november 2013 21:01

Hur många syskon?
2 st en bror en syrra

Favorit syskon?
Älskar båda lika mycket :)

Mammabarn/pappabarn?
Mappabarn;) älskar dom lika mö

Skola/slappa?
Öööö svår fråga har typ knappt några läxor meeen Skola

Hur ska din katt se ut?
Jag vill inte att den tar Chinis plats så inte likadan men gärna svart men en vit strumpa*_*

Tack för alla frågor men doma är dom jag svarar på nu
xoxo

Av Alicia - 19 november 2013 16:51

Jag har läst ut min Klarabok läste Klaras val nät hennes häst o pappa typ nästan blir överkörda av ett tåg! Aja bara så ni vet har frågestund har fått in fem frågor men jag kommer inte avslöja allt av det som ni vill / puss
xoxo
.P.S. Ska göra läxan nue!

Av Alicia - 17 november 2013 21:20

Glömde blogga igår om ridningen såå här kommer den. Jag red Cream som jag aldrig ridigt innan. Fast jag hört saker som är dåliga om henne typ att:

* hon bits
* hon sparkas
* hon skyggar o skenar
* kastar av folk

Meen några bra saker ochså:

* hon är stallets hoppkanon
* många nybörjare har henne som favorithäst!

Japp det var det jag visste innan o jag gick o var sketa rädd innan o sjöng: jag kommer att DÖ! Meeen hon blev tvåa på min favolista! men det vi gjore var serpentiner o galpperade väldit möcke. Innan frågade den nya trännaren: vad vill ni göra idag?
Jag sa: skritta lite trava kanske ett varv. Meen det blev skritt trav galopp och vid slutet frågade jag trännaren Lisa om vi kunde hoppa nästa gång hon sa JA!
Det är Cream o hennes ägare innan hon blev ridskolehäst på bilden ?

Av Alicia - 15 november 2013 20:30

Idag har jag saknat henne väldit mycket. Har varit nära på o börja gråta flera gånger idag. Det känns son jag sviker henne när jag önskar mig en ny katt :'( saknar dej så mö Chini snälla kom tillbaka till mig SNÄLLA! Ni kanske tycker det är såå fånigt med detta att sakna katt SÅ HIMLA jä*la mycket! En tjej åå min skola leker katt hela tiden o pratar om sina o då repas alla min känslor upp:'( men jag börjar gå över detta meeen såhär äre: jag har precic flyttat min katt har dött jag har blivit kapad åå mitt MSP konto så just nu känns livet bara blä! Jag har förlorat allt jag älskat förutom familjen o vännerna. Såå ni vet till frågestunden att om ni har några frågor om Chini o allt detta så skriv frågor. Ska försöka svara så nogrant ja kan <3 min fråga: äre någon som känt likadant som jag känner nu? Bläääääää vill jag skrika.

Av Alicia - 15 november 2013 19:54

Fråga VAD NI VILL! Kommentera inägget eller mm :) från hus till djur asså ALLT! Kommer svara på typ alla frågor

Av Alicia - 15 november 2013 16:35

På min nya tröja!
Har köpt en tröja!!! Love uuu

Här är hästen ?

Presentation

Hej här läser du om livet du önskar att du hade

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards